نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:44

۲ شرور عربده‌کش تهران دستگیر شدند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده‌کشی و قدرت نمایی در حوالی خیابان "خالد اسلامبولی(وزرا)" باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ سعید راستی؛ رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی از یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص نزاع و درگیری با سلاح گرم و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط چند نفر در که منجر به رعب و وحشت اهالی محله مذکور شده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ راستی با بیان اینکه ماموران این پلیس پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند شناسایی کردند، افزود: در این رابطه 2 متهم مورد نظر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلافات شخصی اعلام کرد و با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است، بیان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1440183

مهمترین اخبار ایران و جهان: