نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 16:09

رسانه‌های انقلابی دروغ‌های معاندان را افشا کنند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ۵ رسانه معاند در کمتر از ۴۶ روز اغتشاشات ۱۴۰۱ حدود ۳۸ هزار دروغ منتشر کردند و امروز رسانه ما باید این رسانه‌ها دروغ‌پرداز را به صلابه بکشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار صادقانه اظهار داشت: 5 رسانه معاند در کمتر از 46 روز اغتشاشات 1401 حدود 38 هزار دروغ منتشر کردند و امروز رسانه ما باید این رسانه‌های دروغ‌پرداز را به صلابه بکشد.

وی اضافه کرد: باید از آنها بازخواست کنیم که چه به خورد مردم دادید و کدام این اخبار درست بود؟ باید بیایند جواب دهند. چطور یک‌باره همه آنها را نگران بودند و امروز در این جامعه دختر ما وجود ندارد؟

رفیعی آتانی خطاب به رسانه‌های معاند با بیان اینکه مثل جارچی‌ها به گورستان‌ رفته بودید تا عکسی از قبر دختری که تازه به رحمت خدا رفته بود، گفت: آیا بعد از او دیگر فوتی نداشتیم؟ چه شد که همه رفتند. امروز مخاطبی که به آن شبکه بزرگ عملیات روانی و دستگاه اطلاع‌رسانی دشمن اعتماد کرده، واقعیت‌ها را بگوییم. سؤال درست امروز این است چه شد که از آنها دیگر خبری نیست؟

وی ادامه داد: کارهای خوب و اولویت‌دار و تشخیص‌های درست واقعی زیاد است و ما متعلقان به انقلاب اسلامی و ایران بزرگ باید نقشه خودمان و چارچوب مختصاتش را بدانیم و نقشه دشمن را هم بدانیم. آن‌وقت هر کدام با توان خودمان اقدام کنیم. تفاوت سلیقه‌ها به تفاوت توانمندی و ظرفیت رسانه‌ها معنی می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با بیان اینکه رسانه‌ها متفاوتند، چون با ذهن‌های آدم‌ها سروکار دارند، گفت: رسانه‌ها با نگاه ابتدایی مردم سروکار دارند و وقتی خبری خلق می‌کنید،‌ بلافاصله به سراغ شما می‌آیند. مردم تا به مرکز تصمیم‌گیری مسئولان برسند، فاصله است، ولی خبرنگاران در دسترس‌اید. بعضی از شما خوشنام‌اید و زود شما را تعقیب و پیدا می‌کنند.

رفیعی آتانی افزود: ذهن‌های پاک و جستجوگر را رسانه‌ای باید دستشان پر کنند که در نقشه خودمان و با شناخت از نقشه دشمن جلو برود. دستاورد حوادث سال گذشته این بود که به نقاط قوت و آسیب‌پذیر خودمان و نقاط ضعف دشمن پی بردیم. تا امروز ذهن دشمن، صف او و تمرکز او را به هم ریختیم و این شعار نیست. 

وی ادامه داد: دشمن در این 45 سال گذشته راهبردهای مختلفی را علیه ما استفاده می‌کردند و فکر می‌کردند با یک‌کدام از آنها کار ما را تمام می‌کنند. 45 سال است که راهبردهای مختلفی مانند انزوا و تحریم را امتحان کردند، اما امروز دشمن قدرت متکی به یک راهبرد همه راهبردهایش را روبه‌روی ما قرار داد و معلوم شد با یک راهبرد نمی‌تواند غلطی کند و بنابراین همه توانش را به میدان آورده است.

رفیعی آتانی تصریح کرد: بنابراین امروز باید با همه توان به میدان بیاییم. توقع داریم که رسانه متعلق به ارزش، باورها، قله‌ها، انقلاب و مردم بزرگ متمرکز شود و دشمن را افشا کند. هشتگ‌سازی‌هایی که 99 درصد آنها غیرواقعی بود، گزارش تحلیلی درباره آنها تهیه کنید. دست هر دست‌دراز دزدی را از آن‌طرف مرزها قطع کردیم.

فرمانده سپاه قزوین با بیان اینکه ایران، مردم و انقلاب اسلامی صاحب دارند و صاحب اینها وجود مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) است، گفت: دست عنایت او هست و از آن روز که امام(ره) مبارزه را شروع کرد، با اذن ولی‌عصر شروع کرد. بنابراین اسلام بی‌صاحب باقی نمی‌ماند. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1440239

مهمترین اخبار ایران و جهان: