نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 08:51

ماموریت‌های علمی دانشگاه پیام نور با قوت ادامه خواهد یافت

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان گفت: برخی شایعات پیرامون حذف یا ادغام دانشگاه پیام نور بی‌اساس بوده و این دانشگاه همچنان فعالیت‌های علمی در راستای تحقق ماموریت‌های محوله را با قوت ادامه خواهد داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان اظهار کرد: برخی شایعات پیرامون حذف یا ادغام دانشگاه پیام نور بی‌اساس بوده و این دانشگاه همچنان فعالیت‌های علمی در راستای تحقق ماموریت‌های محوله را با قوت ادامه خواهد داد.

 وی به اضافه شدن 400 رشته محل جدید به رشته‌های این دانشگاه در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: تلاش شده رشته‌های کاربردی و متناسب با بازار کار به مجموعه رشته‌های این دانشگاه اضافه شود.

 دکتر معین‌الدینی صدور مجوز سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد در استان کرمان را از دیگر نشانه‌های پویایی دانشگاه پیام نور ذکر کرد و افزود: وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در دانشگاه پیام نور نظیر امکان انتخاب حوزه امتحانی در شهر دلخواه، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی، کمترین شهریه دانشگاهی و کمترین آسیب اجتماعی به‌دلیل امکان تحصیل در شهر محل سکونت، توانسته توجه بسیاری از داوطلبان و خانواده‌ها را جلب کند و روند افزایشی جذب دانشجو در سالیان اخیر بیان‌گر این واقعیت است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417439

مهمترین اخبار ایران و جهان: