نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 17:07

مدیرعامل آتش‌نشانی: شرکت‌های دانش‌بنیان نردبان‌های هیدرولیکی بسازند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از شرکت‌های دانش‌بنیان خواست در عرصه ساخت نردبان‌های هیدرولیکی ورود کنند و تأکید کرد بازار این کار تضمین شده است.

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس،‌به موضوع ورود نردبان‌های وارداتی آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: در  حال حاضر برای خرید هر متر از این نردبان باید 2 میلیارد تومان پرداخت کنیم و بسیار گران شده است.

وی از شرکت‌های دانش‌بنیان خواست تا برای ساخت این نردبان‌ها ورود کنند و تأکید کرد که در خیلی از شهرهای کشور نیاز به این نردبان‌های بلندمرتبه برای حریق‌ها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تأکید کرد: بازار این کار تضمین‌شده است و قطعاً شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در داخل این نردبان‌های هیدرولیکی را بسازند.

محمدی همچنین به حریق‌های صورت گرفته در تهران اشاره کرد و گفت: ما در برخی از حریق‌ها نیاز به استفاده از نردبان‌های بلند داریم و تا حالا این نردبان‌ها از یکی از کشورهای اروپایی وارد می‌شد اما در حال حاضر به شدت گران شده و ما از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌خواهیم در این زمینه به ما کمک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1398439

مهمترین اخبار ایران و جهان: