نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 08:10

سفر قریب‌الوقوع ریاست‌جمهوری به دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از سفر قریب‌الوقوع ریاست‌ جمهوری به این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیری حق‌آبه از سدهای نمرود و لار برای دماوند از جمله مصوبات پیش‌بینی شده در سفر ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند سه شنبه شب در جمع عزاداران حسینی هیأت حضرت علی‌اکبر (ع) شهر آبسرد از سفر قریب‌الوقوع سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: بهبود وضعیت جاده‌های شهری و روستایی و ارتقای حوزه بهداشت و درمان از موضوعات مهم پیش‌بینی شده در مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان است.

وی با بیان اینکه آب یکی از مشکلات فعلی شهرستان دماوند بوده که شهروندان را دچار موضوعات روزمره کرده است، گفت: در این راستا و به منظور رفع مشکلات تامین آب شرب، دو موضوع حق‌آبه از سد نمرود و سد لار برای شهرستان دماوند در سفر ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد.

طاهرخانی تصریح کرد: در موضوع فضای ورزشی برای شهر آبسرد، احداث یک سالن ورزشی در دستور کار سفر ریاست جمهوری قرار دارد که بعد از سالیان دراز بتوانیم اعتبار برای آن تخصیص دهیم.

وی بیان کرد: احداث یک زمین فوتبال چمن از دیگر موضوع‌هایی است که هماهنگی‌های آن با راه و شهرسازی صورت گرفته تا زمین مورد نیاز اختصاص یابد و اعتبار آن در بودجه امسال شورای اسلامی شهر نیز پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در این خصوص، پس از واگذاری زمین، عملیات اجرایی احداث زمین چمن فوتبال شهر آبسرد آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین آیین تکریم یک عمر نوکری به منظور تکریم پیرغلامان اهل بیت (ع) همزمان با شب هشتم ماه محرم به همت هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهر آبسرد برگزار شد.

در این آیین، از ۱۵ پیرغلام اهل‌بیت شامل ذاکرین، آشپزها، چایی‌ریزها و ... با اهدای تندیس و لوح تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404439

مهمترین اخبار ایران و جهان: