نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:14

انجام تمهیدات ترافیکی ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا در بوشهر

بوشهر- رئیس پلیس راهور استان بوشهر از آمادگی پلیس برای ارائه خدمات ترافیکی در ایام محرم به خصوص روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جابر پاپری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه پلیس راهور فراجا مبنی بر ارائه خدمات ترافیکی به منظور تسهیل در شدآمدی و بررسی صحنه تصادفات رانندگی و همچنین انسداد معابر منتج به محل برگزاری مراسم عزاداری، آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور استان بوشهر و شهرستان‌های تابعه در آماده باش کامل بوده و در این راستا پلیس راهور در آمادگی کامل در خدمت شهروندان خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: از عزاداران حسینی می‌خواهیم در خصوص نحوه تردد و توقف در سطح معابر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به تذکرات و دستورات پلیس راهور توجه کافی و لازم را داشته و از هر گونه رفتار که موجب انسداد معابر و مزاحمت برای سایر شهروندان شود به جد اجتناب کنند.

پاپری تاکید کرد: انتظار داریم مردم در این راستا پلیس راهور را همراهی و کمک کنند تا در این ایام زمینه جلب رضایت شهروندان فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405383

مهمترین اخبار ایران و جهان: