نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 14:09

رانندگان ماشین های سنگین فتنه دشمن را با بصیرت خنثی کردند

شهرضا _ امام جمعه شهرضا گفت: در هفته های گذشته دشمن بسیار تلاش کرد تا رانندگان را وارد آشوب و فتنه کند اما با بیداری، رانندگان ما بصیرت و هوشیاری خود را مثل همیشه نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید نعمت الله صالح پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، اظهار داشت: هرچه جلوتر میرویم امروزه می‌بینیم که نقش خانواده ها در نظام اسلامی یک نقش تعیین کننده سرنوشت در کنار مراکز آموزشی و تحصیلی است.

وی افزود: ورود در مسائل تربیتی خانوادگی یک بحث بسیار تخصصی و دقیق هست چرا که باید تمام حد و مرزها معین شود و در ابتدا مشکلات و آسیب ها شناسایی شود و سپس راه حل بدهند.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: امروزه که شاهد افزایش آمار طلاق و اعتیاد هستیم باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم که آیا ریشه مسئله اقتصادی است یا اخلاقی، زمانی که ریشه روشن شد براساس ریشه یابی راحت تر می‌توانند برنامه ریزی کنند.

وی با توجه به روز ملی حمل نقل و تشکر از صنف پرتلاش و زحمت کش رانندگان شهرضا، گفت: این نام گذاری توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۶ شد و دلیل این نام گذاری این است در سال ۱۳۶۱ در شرایط جنگ و وضعیت بحرانی برای ملت ایران رقم می‌خورد که حدود ۱۰۰ کشتی در خلیج فارس منتظر تخلیه بار های بودند و توسط عراق تهدید می‌شدند.

صالح در ادامه بیان داشت: امام خمینی (ره) در آن وضعیت به کامیون داران دستور دادند که کمک کنند جهت تخلیه بار، در آن روز رانندگان یک جهاد کردند و در کمترین زمان بار تخلیه و وارد کشور شد و مملکت را از آن وضعیت بحرانی نجات دادند.

وی گفت: رانندگان ماشین های سنگین در تمامی مراحل نقش مهمی داشتند چه در زمان جنگ و چه اکنون که می‌بینیم وقتی دشمن میخواهد ضربه ای بزند یکی از جاهایی که میخواهد آسیب بزند صنف رانندگان هستند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: در هفته های گذشته خیلی دشمن تلاش کرد تا رانندگان را وارد آشوب و فتنه کند اما با بیداری رانندگان ما بصیرت و هوشیاری خود را مثل همیشه نشان دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915639

مهمترین اخبار ایران و جهان: