نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 16:09

حاج قاسم سلیمانی درباره لشکر عاشورا چه می گفت

فرمانده لشکر عاشورا گفت: در یک عملیات دفاع مقدس بودیم که به لشکر عاشورا فرمان کمک به لشکر دیگری دادند به طوریکه صدایی از بی‌سیم آمد که می‌گفت وقتی لشکر عاشورا آمده یعنی آن عملیات موفقیت آمیز خواهد بود و دیگر جای نگرانی نیست و این صدای حاج قاسم بود که برای ما یک افتخار بزرگی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امروز در مراسم روایت حبیب که به میزبانی تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) اظهار داشت: سردار غصه‌ای که فراغ شما بر دل ما نشاند هیچگاه از بین نمی‌رود و وقتی شما صفت ما ملت امام حسینیم را به ما دادید ما هم قول می‌دهیم هیچگاه پرچم امام حسین(ره) را زمین نخواهیم گذاشت.

وی به بیان خاطره‌ای با سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: هر وقت یاد شهید سلیمانی می‌افتم بلافاصله نکات زیبای وصیت ایشان به یادم می‌افتد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر وصیت نامه ایشان را خوانده و سطر به سطر عمل کنیم به درجات بزرگ خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه چندین دفعه در سوریه از جمله شهر حلب، با حاج قاسم ملاقات داشتم؛ ادامه داد: ابهت، اقتدار و ‌تسلط ایشان به همه جوانب و تسلط کافی به عربی همه را انگشت به دهان می‌گذاشت.

عباسقلی‌زاده افزود: فرماندهان روسی و سوری در جلسات با حضور سردار همیشه چهارزانو می‌نشستند.

وی با اشاره بر اینکه هماهنگی مستقیم تمام قوا با همدیگر از جمله تاکیدات سردار بود، گفت: همیشه سردار در جلسات با انرژی، ابهت و تسلط کافی حضور داشت.
فرمانده لشکر عاشورا بیان کرد: در یک عملیات دفاع مقدس بودیم که به لشکر عاشورا فرمان کمک به لشکر دیگری دادند به طوریکه صدایی از بی‌سیم آمد که می‌گفت وقتی لشکر عاشورا آمده یعنی آن عملیات موفقیت آمیز خواهد بود و دیگر جای نگرانی نیست و این صدای حاج قاسم بود که برای ما یک افتخار بزرگی بود.
پایان پیام/۶۰۰۲۷
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 910739

مهمترین اخبار ایران و جهان: