نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 10:47

ناکامی قاچاقچیان سوخت در انتقال 76 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 76 هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت خبرداد.

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در 48 ساعت گذشته، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی چند عملیات، موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود؛ دربازرسی از 3 دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان مقدار76 هزار لیترسوخت قاچاق شامل 53 هزار لیتر گازوئیل و 23 هزار لیتر هیدورکربن قاچاق کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف 3 دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و مجموع 76 هزار لیتر سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه 4 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه فرماندهی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 924239

مهمترین اخبار ایران و جهان: