نیوز سیتی!
17 آذر 1401 - 15:46

توزیع گوشت بین خانواده‌های کم برخوردار خراسان‌شمالی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط خیران به مناسبت ایام فاطمیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به مناسبت ایام عزاداری دهه اول فاطمیه در قالب هفدهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

وی گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: سهمیه در نظر گرفته برای شهرستان ها شامل 100بسته برای خانواده های نیازمند جاجرم، 100بسته برای گرمه و شوقان، 175 بسته برای اسفراین، 180 بسته برای فاروج،  80 بسته برای شهر آشخانه، 40 بسته برای شهر پیش قلعه و راز و جرگلان 120  بسته دریافت کردند.

وی باقی این سهمیه را  نیز سهم کانون های روستایی و شهری شهرستان بجنورد اعلام کرد و گفت: سهمیه در نظر گرفته شده با توجه به تعداد کانون های مساجد شهرستان ها و نیز میزان همکاری و دقت رابطان در توزیع گوشت مراحل قبلی لحاظ شده است.

حجت الاسلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش در قالب طرح همدلی که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، تاکنون بیش از ۱۸ هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 901739

مهمترین اخبار ایران و جهان: