نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 14:21

برنامه ویژه دولت برای هزار جریب نکا/ فرمانداران محور جریان انقلاب باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: زمانی که به محرومیت مناطقی نظیر هزار جریب فکر میکنم خواب از چشمانم می‌رباید لذا باید برنامه ویژه ای برای این مناطق داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نشست هم‌اندیشی فرمانداران شرق مازندران به میزبانی شهرستان نکا به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و جمعی مدیران ستادی استانداری در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

روح الله سلگی با اشاره به ماموریت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... که در معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی دارای تنوع و پیچیدگی است، اظهار کرد: بخش‌های مختلف و متعدد وظایف این حوزه که چالش‌هایی عمدتا بهمراه دارد را با فرمانداران این منطقه به گفتگو و هم اندیشی گذاشتیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در حاشیه نشست منطقه‌ای فرمانداران شرق مازندران با اشاره به اینکه این نشست‌های منطقه‌ای در غرب، شرق و مرکز استان ادامه خواهد داشت، افزود: در این نشست‌ها در بخش‌های مختلف اعم از مقابله با موادمخدر، قاچاق کالا و ارز، حوزه‌های اجتماعی و ... گفتگو و تبادل نظر می‌شود.

وی ادامه داد: از هم اکنون تدابیر و تمهیدات لازم برای تابستان سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های فرهنگی را در پیش خواهیم گرفت و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای فرمانداران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: یک هم‌افزایی و هم‌اندیشی هم در بحث‌های مختلف و تجربیاتی که فرمانداران دارند در اینجا به اشتراک گذاشته می‌شود.

سلگی با بیان اینکه هر کدام از فرمانداران گزارش‌ها و دیدگاه‌های خود را در حوزه‌هایی که مسؤولیت دارند، ارائه کردند، ادامه داد: مشکلات و چالش‌های شهرستان‌ها را از طریق همین جلسات احصاء و در ستاد استانداری از طریق شخص استاندار پیگیری می‌کنیم تا انشالله بتوانیم آرام آرام مشکلاتی که طی این سال‌ها متأسفانه انباشته شده و بعضاً تبدیل به زخم‌های مزمن اداری شده است را مرتفع کنیم.

سلگی در این جلسه  خاطرنشان کرد: فرمانداران باید در زمینه فرهنگی بسیار تلاش کنند و با اقشار مختلف فرهنگی، هنری و....جلسه برگزار کنند، در زمینه فرهنگی هم نباید صرفا با نیروهای انقلابی جلسه گرفت باید فضا را برای همه گروه های سیاسی با سلایق مختلف باز کرد تا زمینه صحبت آنان نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: فرهنگ اصیل مازندران رو به فراموشی است، فرمانداران باید فرهنگ اصیل مازندرانی را حفظ کنند.

معاون استاندار تصریح کرد: فرمانداران باید روابط اجتماعی خوبی با بدنه جامعه داشته باشند، فرماندارانی که درک اجتماعی بالا داشته باشند به مراتب موفق تر هستند.

سلگی خاظرنشان کرد: فرمانداران باید محور جریان انقلاب و وحدت در شهرستان خود باشند.

معاون سیاسی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که به محرومیت مناطقی نظیر هزار جریب فکر میکنم خواب از چشمانم می‌رباید لذا باید برنامه ویژه ای برای این مناطق داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 919939

مهمترین اخبار ایران و جهان: