نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 12:49

آمادگی ۶۰۰ راهدار در ۴۶ راهدارخانه کرمانشاه برای زمستان امسال

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۶۰۰ نفر از نیروهای راهداری در ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار، آماده ارایه خدمت در زمستان امسال هستند.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک هفته حمل و نقل راهداری، اظهار کرد: اول دی‌ماه به مناسبت شروع فصل زمستان عملیات راهداری آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه حمل و نقل راهداری بدون تعطیلی به صورت شبانه‌روزی‌، با باز نگهداشتن راه‌ها برای تردد  باری و مسافری چه در بخش عمومی و چه دولتی، جاده‌ها را ایمن و زنده نگه‌داشته‌اند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در طول سال علاوه بر عملیات راهداری تابستانی، زمستانی نیز داریم، با شروع بارش‌ها عوامل راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌های برفگیر و همچنین گردنه‌های سخت مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به خریداری بیش از ۴۶ هزار تُن شن و نمک، گفت: این میزان شن و نمک خریداری شده را در ۴۶ راهدارخانه سطح استان دپو شده و ۴۸۶ دستگاه ماشن‌الات راهداری  نیز اورهال و در تمامی محورها مستقر شده‌اند.

وی به حضور بیش از ۶۰۰ نفر راهدار در سطح راه‌های استان اشاره و بیان کرد: در اوج بارش‌ها با توجه به کمبود نیرو، هفته‌ها در جاده‌های استان مستقر هستند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 919739

مهمترین اخبار ایران و جهان: