نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 20:41

طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در گلستان آغاز شد

گرگان- استاندار گلستان پرورش قراردادی گوشت قرمز را طرحی ارزشمند در استان دانست و گفت: این طرح در حال حاضر با پنج هزار رأس در گلستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهارکرد:طرح تولید قراردادی گوشت قرمز در گلستان آغاز شدتوجه به پروژه‌های ائتلافی بین دستگاهی سرعت خدمت رسانی به مردم را افزایش می‌دهد.

استاندار گلستان افزود: تلاش ما اجرای تک تک مصوبات سفر ریاست جمهوری است و تمامی مدیران باید با جدیت مباحث شورای برنامه‌ریزی را دنبال کنند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما تمرکززدایی است و بر این اساس توزیع اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ را در اختیار فرمانداری‌ها قرار دادیم و همچنین فرمانداران به رئیس شورای رشد هشت درصدی شهرستان منصوب شدند.

زنگانه ادامه داد: براساس توافق انجام شده با وزیر نفت تلاش می‌کنیم از محل تهاتر نفت پروژه سد نرماب را به سرانجام برسانیم.

استاندار گلستان عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند از محل اعتبارات وزارتخانه‌ای سهم گلستان را اخذ کنند و در این راه از تعامل و همکاری نمایندگان مجلس هم کمک بگیرند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بودجه سال ۱۴۰۲ سهم گلستان را نسبت به بودجه سال جاری افزایش دهیم.

زنگانه ادامه داد: یکی از شاخص‌های اشتغال در استان باید اشتغال منجر به بیمه باشد و همچنین استفاده از ظرفیت بیمه روستاییان و عشایر هم در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گلستان پرورش قراردادی گوشت قرمز را طرحی ارزشمند دانست و گفت: این طرح در حال حاضر با پنج هزار رأس آغاز شده که باید تقویت شود و در این راستا استفاده از ظرفیت عشایر که ۲۵ درصد گوشت مورد نیاز استان را تامین می‌کنند هم، ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 927183

مهمترین اخبار ایران و جهان: