نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 00:38

۸۰ هزار کد QR برای صندوق‌های صدقات یزد نصب شد

یزد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰ هزار کد QR برای صندوق‌های صدقات در سطح استان یزد نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد، علی اکبر سلمانی با اشاره به هدف این نهاد برای سهولت در دریافت صدقات برای کمک به نیازمندان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰ هزار کد QR برای صندوق‌های صدقات در سطح استان یزد تعریف و روی آنها نصب شده است.

وی افزود: پرداخت از طریق کد QR از روش های نوین پرداخت توسط خیران این استان است که به طور جدی در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در حال پیگیری است و ۷۸ هزار مشترک حقیقی و ۴۷۰ مشترک حقوقی جدید برای پرداخت از این طریق جذب شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۵۶ میلیون تومان از طریق تراکنش های QR پرداخت شده است.

سلمانی تصریح کرد: نیکوکاران گرامی از طریق اسکن کد QR با تلفن همراه می‌توانند به آسانی صدقات خود را به نیت خانواده‌های نیازمند پرداخت کنند و برای دریافت این نوع اشتراک نیز می توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سطح استان مراجعه و یا تماس حاصل کنند.

وی افزود: همشهریان همچنین می‌توانند صدقات خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۱# با تلفن همراه و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۴۸ پرداخت نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 909583

مهمترین اخبار ایران و جهان: