نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:02

رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند و زمان زیادی تا دور دوم سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان در یاسوج افزود: از سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور، متمم سفر و بخشی از اعتبارات استانی، هفت هزار میلیارد تومان برای استان، در نظر گرفته شده و مدیران باید سرعت بخشی به روند اجرای پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید نیروهای جهادی فعال در ادارات استان، گمارده شوند و افراد سهل انگار برکنار شوند، گفت: سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌ها باید مد نظر قرار گیرد و در این دولت جهادی کار شود.

استاندار اظهار داشت: تعدادی از مدیران در دستور کار تغییر قرار گرفته‌اند زیرا تذکرات به آنها بی ثمر بوده و روزمرگی پیشه کرده‌اند و از طرفی مردم از دولت و مدیران توقع کار دارند و دولت در حوزه کاری با هیچکس تعارف ندارد و ملاک ما، خدمتگزاری به مردم است.

احمدزاده افزود: استان برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها، اعتبار زیادی نیاز دارد و کارهای زیادی در استان شروع شده اما در برخی جاها کندی کار ناشی از نبود تخصیص اعتبار به موقع است و مدیران استان باید برنامه محور کار کنند.

وی تصری کرد: باید الگوهایی از توسعه و پیشرفت ارائه شود تا بتوان آنها را در سفر دوم رئیس جمهور مطرح کرد و مدیران متولی، بیشتر روی پروژه‌های عظیم و تحول زای استانی باید متمرکز داشته باشند تا محور تغییر پیشرفت در استان ایجاد شود و نگرش جدیدی در استان به وجود آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915983

مهمترین اخبار ایران و جهان: