نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:06

دشمن درفضای مجازی با بارش افکار منفی تاکتیک‌هایش راعملیاتی می‌کند

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دشمن در فضای مجازی با بارش افکار منفی، تزریق ناامیدی، سیاه نمایی و عوض کردن جای جلاد و شهیدتاکتیک‌هایش را عملیاتی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی بسیج استان، به راه اندازی قرارگاه فرهنگی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در قالب این قرارگاه نیز فعالیت‌ها و اقدامات تبیینی به ویژه در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها در استان آغاز شده است.

وی ابراز کرد: این حوادث ریشه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و معیشتی داشت ولی یک نکته حساس در این میان محرومیت نسبی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دشمنان با ترفندهایی شرایطی را ایجاد می‌کنند که مخاطب در هر سطحی از پیشرفت احساس کند می‌توانست شرایط بهتری هم داشته باشد.

رفیعی به حوداث اخیر در کشور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه این مساله با تدابیر نظام و حضور مردم در صحنه، مدیریت شد ولی راهبرد دشمن و عواملی که منجر به بروز چنین حوادثی شد، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از این بحران می‌توان به عنوان فرصت نیز استفاده کرد و دشمن در سطح راهبردی در پی دین زدایی، استحاله فرهنگی و هویت زدایی و جعل هویت‌های جایگزین و تغییر سبک زندگی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: در سطح تاکتیکی نیز از طریق شبکه‌های کوچک و افقی و استفاده از بستر فضای مجازی دنبال پیاده کردن اهداف خود است.

رفیعی گفت: دشمن در فضای مجازی با بارش افکار منفی، تزریق ناامیدی، سیاه نمایی، قلب واقعیت‌ها و عوض کردن جای جلاد و شهید تاکتیک‌هایش را عملیاتی می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922883

مهمترین اخبار ایران و جهان: