نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:10

برگزاری آیین متمرکز ایام فاطمیه چهارباغ در روستای رامجین

چهارباغ- رئیس اداره تبلیغات اسلامی چهارباغ با بیان اینکه به مناسبت ایام فاطمیه مواکب راه‌اندازی می‌شود، گفت: مراسم متمرکز نیز با حضور هیأت‌های مذهبی در روستای رامجین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژه برنامه دهه فاطمیه با اشاره به حکمت دوم نهج البلاغه و ضمن تشریح آن اظهار کرد: ویژه برنامه ایام فاطمیه در سطح شهرستان چهارباغ، سه شنبه مصادف با ۶ دی ماه، به صورت متمرکز در روستای رامجین برگزار خواهد شد.

وی افزود: طی این آئین که با حضور تمامی هیأت‌های مذهبی شهرستان از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، دسته عزاداری نیز برپا خواهد شد و سرانجام با اقامه نماز ظهر و عصر به پایان خواهد رسید.

عطایی در ادامه به رایزنی با مراکز مذهبی-فرهنگی، دستگاه‌های اجرایی، هیأت‌های مذهبی و… در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری ایام فاطمیه (سلام الله علیها) پرداخت و ادامه داد: بنا شد مواکب در سطح شهرستان برپا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: همچنین مقرر شد تبلیغات محیطی از جمله نصب بنر و سیاه پوش کردن شهر با همکاری مدیریت شهری و سپاه شهرستان چهارباغ صورت بگیرد.

وی در پایان از برگزاری نهضت پرسش و پاسخ در هیأت‌های مذهبی و مدارس خبر داد و یادآور شد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه آموزش و پرورش مقرر شد فضاسازی مدارس اعم سیاه پوش کردن مجموعه و برپایی موکب‌های دانش آموزی در دستورکار قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922283

مهمترین اخبار ایران و جهان: