نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:56

طرح‌های کارشناسی دانشگاهیان در دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد

کرمانشاه- وزیر علوم و تحقیقات با اشاره به ضرورت حفظ جایگاه‌ علمی در طرح‌های اجرایی دولت، گفت: طرح‌های کارشناسی دانشگاهیان در دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه در دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع کرد و شهدای بسیاری را تقدیم کرد و اجازه ورود به دشمن بعثی را نداد.

وی افزود: هفته آموزش و روز معلم را به جامعه آموزش و پرورش و فرهیخته تبریک می‌گوئیم.

وزیر علوم و تحقیقات تصریح کرد: به پاس خدمات ارزنده شهید مطهری ۱۲ اردیبهشت به نام هفته معلم و آموزش نام گذاری شده و امیدواریم آموزش عالی و پرورش و پرورش در راستای ارزش‌های اسلامی حرکت کند.

زلفی گل بیان کرد: امروز کشور به این نتیجه رسیده که تلاش برای افزایش دانایی برای پیشرفت کشور لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: بزرگترین آرمان جامعه باید دانایی باشد و در این راستا تلاش خواهیم کرد به سوی افزایش علم جامعه گام برداریم و دانشگاهیان نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

وزیر علوم و تحقیقات بیان کرد: با توجه به نقش وزارت علوم و آموزش و پرورش در جامعه به دنبال افزایش هماهنگی و هم افزایی بین این ۲ وزارت خانه هستیم.

وی با اشاره به ضرورت حفظ جایگاه علمی در طرح‌های اجرایی دولت، گفت: طرح‌های کارشناسی دانشگاهیان در دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175083

مهمترین اخبار ایران و جهان: