نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:43

دشمن به دنبال تحریک گسل‌های درون حاکمیت است

قزوین- امام جمعه ارداق گفت: دشمن پس از شکست در اغتشاشات سال گذشته حال به دنبال تحریک گسل‌های درون حاکمیت و ایجاد اختلاف در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با بیان اینکه تقوا دنیا و آخرت انسان را می‌سازد، اظهار کرد: تقوا زمینه ساز عزت در دنیا و کرامت در آخرت برای انسان است.

وی با بیان اینکه همه باید به دنبال نهادینه کردن تقوا در درون خود باشیم، افزود: جامعه‌ای که تقوا را در خود نهادینه کند عزت و سلامت را لمس می‌کند.

امام جمعه ارداق با اشاره به سالروز تخریب حرمین شریفین بقیع بیان کرد: دشمنان اسلام همیشه به دنبال کم اثر کردن نور اهل بیت در دنیا بوده اما هرگز موفق نشده و نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن شکست سختی در فتنه سال گذشته خورد، ادامه داد: شکست اغتشاشات و فتنه انگیزی دشمن از عنایات الهی و بصیرت مردم بود و باعث نا امیدی دشمن شد.

حجت‌الاسلام قنبری تاکید کرد: امروز دشمن با ناامیدی از میدان به دنبال تحریک گسل‌های درون حاکمیت است.

وی یادآور شد: اختلاف افکنی بین مردم، اختلاف افکنی بین مسؤلین و ایجاد اختلاف بین قوا از جمله نقشه‌های دشمن بعد از اغتشاشات اخیر است.

امام جمعه ارداق در پایان یادآور شد: مقام معظم رهبری با درک درستی از شرایط و فتنه انگیزی دشمن بر اتحاد بین مردم و مسئولین و همچنین قوا تاکید دارند و همه باید تلاش کنیم تا این حربه دشمن نیز مثل گذشته با شکست روبرو شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173939

مهمترین اخبار ایران و جهان: