نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 00:45

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی رصد شود

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی بر رصد مستمر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد بانک‌های عامل در این طرح تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان با تاکید بر لزوم بررسی و احصا مشکلات طرح نهضت ملی مسکن، افزود: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و عملکرد بانک‌های عامل در این طرح به صورت روزانه رصد و کنترل شود تا مشکلی در اجرای طرح به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه مساله اعطای تسهیلات مهم‌ترین بخش در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که باید رصد و بررسی دقیق شود افزود: برخی موانع و مغایرت‌ها بررسی شود و در همین راستا رفع ابهامات و مشکلات در اولویت است تا موانع پیش روی اجرای طرح نهضت ملی مسکن برطرف شود و شتاب دهی پروژه نهضت ملی مسکن با جدیت انجام گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن لازم و ضروری است.

معتمدیان ادامه داد: ساخت مسکن در اولویت توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسئله مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: بانک‌های عامل به صورت هفتگی گزارش دهند تا روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی بررسی و رصد دقیق شود.

معتمدیان اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن برای ادامه تکمیل روند ثبت‌نام طرح انجام گیرد تا خللی در روند طرح به وجود نیاید.

وی ادامه داد: مشکلی از بابت تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و همکاری همه جانبه در این خصوص اعمال شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ظرفیت‌های موجود استان صورت گیرد تا مردم از این طرح اطلاعات کامل داشته باشند.

معتمدیان افزود: در طرح‌های مسکن روستایی نیز بنیاد مسکن به دنبال واگذاری اراضی متناسب با ظرفیت موجود انجام گیرد و مشکلی از بابت تأمین زمین در روستا نیز وجود ندارد.

وی تاکید کرد: باید به دنبال تقویت اقتصاد روستایی و ساخت مسکن اقتصادی روستایی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160839

مهمترین اخبار ایران و جهان: