نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 21:04

زارع: سپاهان اشتباه کرد ما را دست کم گرفت/ کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی‌ها ندارم

سرمربی تیم‌ فوتبال ملوان گفت: بچه‌های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و سپاهان اشتباه کرد که ما را دست کم گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی است برای هر تیمی که به اصفهان می آید و با این جو مواجه می‌شود، سپاهان مهره‌های خوبی دارد اما بچه‌های ما پا پس نکشیدند و تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

وی ادامه داد: در مورد تیم‌های دیگر دوست ندارم نظر بدهم اما سپاهان اشتباه کرد که ما را دست کم گرفت، بازیکنان ما خوب کار کردند، تنها تیمی بودیم که در دور برگشت مقابل سپاهان در نقش جهان امتیاز گرفتیم.

زارع با بیان این‌که سپاهان تیم با کیفیتی است، تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این که ما مقابل استقلال و پرسپولیس شکست خوردیم و ۴ امتیاز از سپاهان گرفتیم به شرایط هر بازی باید توجه کرد.

سرمربی تیم‌ فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: باید به خوبی‌های فوتبال فکر کرد، سپاهان از تیم‌های خوب ایران است، ما هم با شرافت کامل فوتبال بازی کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از جایگاه ملوان راضی نیستیم اما بازیکنان ما در همه بازی‌ها به همین اندازه جنگیدند ولی اتفاقات فوتبالی باعث شد همیشه توپ‌های ما تبدیل به گل نشود، ۸ بازیکن لیگ یکی ملوان امروز در زمین بودند.

زارع یادآور شد: تمرین کرده بودیم که روی ضربات ایستگاهی به گل برسیم اما برنامه اول ما نفوذ به قلب دفاع سپاهان بود، در فوتبال روز دنیا از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد داوری عنوان کرد: نقش داور چهارم در فوتبال ما بسیار زیاد است، کارت‌ها خیلی زود خرج می‌شد.

وی همچنین بیان کرد: دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم، همه تلاش خود را برای ملوان کردم و کاری به محبوبیت در نزد پرسپولیسی‌ها ندارم، اصلا وقت تلف کردن ملوان را قبول ندارم، طبیعی بود که جلوی سپاهان به این شکل بازی کنیم.

زارع در پایان گفت: از رامین و فرشاد بپرسید که من به بازیکن مصدوم خود گفتم که بلند شود و بازی کند، دلیل نتیجه نگرفتن سپاهان، وقت تلف کردن ملوانی‌‌ها نبود، سپاهان اندازه ۳ تیم بیشتر از ملوان بازیکن دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167983

مهمترین اخبار ایران و جهان: