نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 18:52

راه اندازی فازدوم مجتمع پرورش ماهی ۱۵۰۰ تنی سیروان پیگیری می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: اجرای پروژه یک هزار و ۵۰۰ تنی پرورش ماهی قزل آلای سیروان یکی از مهمترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،پیمان اسکندری بعد از ظهر امروز در جلسه  پیگیری اجرای فاز دوم مجتمع سیروان اظهار کرد: اجرای پروژه یک هزار و ۵۰۰ تنی پرورش ماهی قزل آلای سیروان یکی از مهمترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان در سال های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان افزود: مطالعات به روز رسانی اجرای فاز دوم مجتمع انجام و مجوزهای زیست محیطی لازم اخذ و تخصیص آب مجتمع انجام شده است.

اسکندری به تصویب ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم این پروژه در سفر رئیس جمهور به استان گریزی زد و گفت: تخصیص اعتبار فاز دوم مجتمع سیروان با جدیت از طریق وزارتخانه در سالجاری پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه در اقتصاد و اشتغال شهرستان سروآباد  تاثیر زیادی خواهد داشت و خوشبختانه احداث مجتمع پرورش ماهی در روستاهای دارای ظرفیت استان هم چون پالنگان در کامیاران منجر به رونق صنعت گردشگری و مهاجرت معکوس روستائیان شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167683

مهمترین اخبار ایران و جهان: