نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 17:39

ادعای اهانت دوباره ایروان به پرچم جمهوری آذربایجان

خبرگزاری ترند گزارش داد ارمنستانی‌ها بعد از بدون جواب ماندن اقدامشان درآتش زدن پرچم جمهوری آذربایجان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا در ایروان، با آویزان کردن پرچم پاره به اقدام تحریک‌آمیز دیگر دست زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ترند باکو مدعی اهانت دوباره ارمنستان به پرچم جمهوری آذربایجان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی اروپا در ایروان شد. 

این خبرگزاری با انتشار تصویر زیر گزارش داد ارمنستانی‌ها با آویزان کردن پرچم پاره جمهوری آذربایجان به اقدام تحریک‌آمیز دیگر دست زدند. به ادعای این گزارش، پرچم ترکیه هم با وضعیت مشابه به نماش درآمد. 

 

به نوشته این گزارش، بعد از بدون مجازات ماندن اقدام قبلی، ارمنی‌ها به خود اجازه داده‌اند به زیر پا گذاشتن موازین بین‌المللی ادامه دهند. در ادامه این گزارش آمده است: این اقدام وحشتناک یک بار دیگر تایید کرد که به دلیل ناتوانی این کشور در برگزاری رویدادهایی در این مقیاس نیاز به اعمال تحریم علیه آن و محروم ماندن از همه رویدادهای بزرگ وجود دارد. 

به گزارش ترند، پس از این اتفاق مقرر شد ورزشکاران جمهوری آذربایجان از ایروان بازگردند. همچنین جمهوری آذربایجان این اقدام را مظهر نفرت و دشمنی به دلایل قومیتی خواند و از گشودن پرونده کیفری در اداره تحقیقات دفتر دادستان کل جمهوری آذربایجان خبر داد. 

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153783

مهمترین اخبار ایران و جهان: