نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 13:32

همکاری ظرفیت‌های مذهبی در ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در اسدآباد

همدان-رییس اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد گفت: استفاده از ظرفیت مداحان، مبلغین، فعالان خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در پرداختن به عفاف و حجاب در اسدآباد در حال انجام است.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: برنامه‌های عفاف و حجاب این شهرستان از قبیل تولید، انتشار محتوای مناسب و همچنین به کارگیری ظرفیت بزرگ هیئات مذهبی و همچنین مداحان و مبلغین و مبلغات و فعالان خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در پرداختن به موضوعات عفاف و حجاب در حال انجام است.

وی افزود: در این زمینه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر با تشکیل گروه آمر به معروف و نهی از منکر در دو بخش آقایان و بانوان یکی از اقدامات انجام شده بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسد آباد یادآور شد: برگزاری جلسات مختلف و متنوع هم اندیشی و هماهنگی نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی دقیق جهت انجام همکاری و پشتیبانی‌های لازم در حوزه عفاف در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام رستمی از برنامه‌های عفاف و حجاب نام برد و خاطرنشان کرد: مراسمات فرهنگی و برگزاری محفل انس با قرآن در اماکن عمومی و فضای سبز و پارک‌ها از دیگر اقدامات بوده است.

وی از یکی از برنامه‌های مؤثر فرهنگی اجرا شده در موضوع عفاف و حجاب نام برد و متذکر شد: در روز طبیعت در پارک ملت با همکاری عوامل داوطلب و خودجوش مردمی اعم از خواهران و برادران این برنامه اجرا شد، که عوامل فعال این برنامه توسط اداره تبلیغات در جلسه‌ای دعوت و در حضور مسئولین محترم مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد در پایان گفت: برنامه پارک ملت در حیطه ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان و پشتیبانی تبلیغات اسلامی انجام گرفته است و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155383

مهمترین اخبار ایران و جهان: