نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:09

زمینه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی فراهم شده است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه همانطور که به رهبری فرمودند تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گفت: طی چهار سال اخیر نیز زمینه‌های فروپاشی این رژیم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در جمع راهپیمایان روز قدس در ملایر با گریزی به شکل گیری اشغال فلسطین توسط قوم یهود اظهار کرد: طی این سال‌ها رژیم صهیونیستی هزاران آدم را به خاک و خون کشیده است اما مجامع بین‌المللی سکوت کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمایت استعمار و حمایت کشورهای شوروی و آمریکا جنایتکار شکل گرفت گفت: رژیم صهیونیستی با این تفاسیر توانست بعضی از سران کشورهای اسلامی را نیز به سمت خود بکشد و این ننگ را برای آنها فراهم کند.

وی با بیان اینکه همانطور که به رهبری فرمودند تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گفت: طی چهار سال اخیر نیز زمینه‌های فروپاشی این رژیم فراهم شده است.

قاسمی فرزاد گفت: در ماه‌های اخیر شکاف و انشقاق در کشور جعلی اسرائیل رخ داده نابودی آنان را سرعت بخشیده و این رژیم در شرایط ضعف و ناتوانی و زبونی قرار دارد.

وی گفت: امام خمینی (ره) موضوع ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی را در کنار مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل بیان می‌کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب مبارزه باذصهبونیسم سرعت گرفت، گفت: سران این رژیم غاصب امروز اعلام داشته که هشتاد سالگی خود را نمی‌بینند.

وی بیان کرد: رژیم خونریز اسرائیل در پایان راه قرار دارد و با انسجام و وحدت بین نیروهای مقاومت به زودی شاهد اضمحلال آنان خواهیم بود.

قاسمی فرزاد به حمایت‌های فراوان نظام سرمایه داری آمریکا در طول تاریخ از اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز دیگر این نظام سرمایه داری با توجه به شکست‌های فراوان توان دفاع از خود و است رژیم غاصب را ندارد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147583

مهمترین اخبار ایران و جهان: