نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 14:03

جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جیرفت برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی رضوی در جیرفت خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان امروز با بیان لزوم ترویج هنر متعالی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی اظهار کرد: با هنر اسلامی و فاخر می‌توان در جنگ ترکیبی دشمن جوانان را بیمه کرد.

 وی با تقدیر از توجه بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) به جنوب کرمان یادآور شد: با توجه به برگزاری جشنواره تئاتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته، جنوب استان کرمان در حال تبدیل به مرکز تئاتر خیابانی است.

 بهرام مسلمی‌مهنی با تأکید بر لزوم همکاری هنرمندان و مسؤولان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشنواره گفت: برای تداوم هرچه بهتر برگزاری این جشنواره باید بحث تولید محتوا انجام گیرد و هنرمندان به سیره علمی و عملی امام هشتم بیشتر بپردازند.

وی با اعلام ارسال ۱۴۶ اثر به‌صورت کتبی به جشنواره که فیلم ۶۰ اثر بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد:  با هنرهای نمایشی و تاثیرگذاری این هنر فاخر باید در جهت انتقال ارزش‌های معنوی به مخاطبان اقدام کرد.

 مسلمی‌مهنی گفت: جشنواره تئاتر خیابانی رضوی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌‌شود، بنابراین از فرمانداری انتظار داریم با تشکیل یک ستاد منسجم، زمینه برگزاری هرچه بهتر جشنواره مذکور را فراهم کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1139639

مهمترین اخبار ایران و جهان: