نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 15:26

جراحی عمل پیچیده اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی در آران و بیدگل

کاشان - برای نخستین بار عمل جراحی پیچیده اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی در آران و بیدگل انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر عباس آزادی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش و اهتمام کادر درمانی منطقه کاشان در موضوع سلامت اظهار داشت: انجام برخی از عمل‌های پیچیده طی سالهای اخیر یکی از موضوعاتی است که نشان می‌دهد کادر درمان منطقه کاشان در این زمینه‌ها بسیار موفق بوده اند.

وی با اشاره به انجام جراحی پیچیده ارتوپدی اصلاح بدشکلی مچ پای مادرزادی در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ابراز داشت: این جراحی برای نخستین بار انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این جراحی بر روی یک بیمار مرد ۵۵ ساله انجام شد، تصریح کرد: این عمل جراحی با استفاده از دستگاه C-ARM با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه بیمار در طول زندگی خود در راه رفتن مشکل داشت، گفت: درد مچ پای این بیمار اخیراً تشدید شده بود که تحت عمل جراحی پیچیده اصلاح بدشکلی (دفورمیتی) قرار گرفت.

آزادی با اشاره به اینکه هم اکنون حال بیمار مساعد است، افزود: تمامی انواع اعمال جراحی ارتوپدی اعم از تعویض مفصل و آسیب‌های لیگامانی زانو و غیره با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در این مرکز انجام شد.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم که از حقوق اولیه شهروندان می‌باشد و با توجه به رویکرد مسئولین این بیمارستان مبنی بر تأمین خدمات گسترده درمانی به بیماران، سعی شده تا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کمک متخصصان مجرب در این مرکز به بیماران و مراجعین خدمات شایسته ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1112383

مهمترین اخبار ایران و جهان: