نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 18:33

دولت برنامه کوتاه و بلند مدت اقتصادی را منتشر کند

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی خود را در رسانه‌ها منتشر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در دیدار وزیر اقتصاد با کارکنان زیر مجموعه وزارت اقتصادی و دارایی در استان گلستان اظهار کرد: نیاز است یک هم اندیشی ملی برای تحقق شعار سال در مقیاس استانی را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: حاصل این هم اندیشی به یک مدل کارآمد و موثر تبدیل شود و حداقل نتیجه آن این است که واژه‌هایی مثل اگر و ای کاش دیگر به کار برده نخواهد شد و آرامشی در جامعه ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت محترم برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی خود را در رسانه‌ها منتشر کند و به مردم اطلاع‌رسانی کند.

منتظری بیان کرد: این برنامه باید با هدف امیدآفرینی باشد و با وجود تمام تلاش‌هایی که در دولت در حال انجام است اما خلاء این اقدام احساس می‌شود.

وی افزود: نیاز است در سطح ملی ضرورت و نقش و اهمیت و جایگاه مالیات در بودجه کشور تعریف شود و این فرآیند جدید تشریح شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بخش خصوصی هنوز در مرحله شعار است و باید باور کنیم نقش بخش خصوصی در تحولات اقتصادی کشور تاثیرگذار و مهم است.

منتظری افزود: با توجه به وجود منطقه آزاد نیاز است از سرمایه‌گذار حمایت شود و چتر حمایت را برای خودش ببیند و در کنار آن احساس امنیت سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به مردم باید تسهیل شود و متاسفانه با وجود تلاش‌های انجام شده هنوز انتظار است پرداخت تسهیلات سرعت بیشتری گرفته و آسان تر شود.

منتظری تاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم فعالان صنعت بیمه تدبیر کنند بجای هزینه برای جبران خسارت‌ها، برای پیشگیری از حوادث هزینه کنیم تا شاهد این همه سوانح و نقص عضو و فوت ناشی از سوانح نباشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1108239

مهمترین اخبار ایران و جهان: