نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 17:05

توزیع 730 بسته معیشتی توسط بسیج در شهرستان خور و بیابانک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک گفت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) با توزیع 730بسته معیشتی در شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

عماد بهرامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)  اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های  معیشتی  با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) در شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

 

وی افزود: در این رزمایش که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستان برگزار شد ۷۳٠ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا بین نیازمندان و اقشار محروم  توزیع شد.

بهرامی با بیان این‌که ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۱ میلیون تومان است گفت:  پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خور و بیابانک بیان کرد: دستگیری از مستمندان همواره از سوی بزرگان دین مبین اسلام توصیه شده و علاوه بر آن جزو دستورات دینی است تا جایی که در قرآن کریم در هرجایی که به اقامه نماز دستور داده شده، به دنبال آن به پرداخت زکات و کمک به دیگران نیز اشاره شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: حضرت رسول اکرم (ص) نیز در خطبه شعبانیه این‌گونه فرموده است که با تشنگی و گرسنگی ماه مبارک رمضان، تشنگی و گرسنگی روز قیامت را بچشید و به فقرا و نیازمندان کمک بدهید.

پایان پیام/۶۳۱۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1143483

مهمترین اخبار ایران و جهان: