نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 23:04

کشاورزان جیرفتی پای کار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

مراسم جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، امام جمعه جیرفت امشب در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان با بیان ضرورت کمک به زندانیان جرایم غیرعمد اظهار داشت: دین اسلام تاکید بسیاری بر کمک به دیگران و نو‌ع‌دوستی کرده است.

 حجت‌الاسلام میثم تارم با اشاره به اینکه تعهد اجتماعی و تقویت حس نوع‌دوستی یکی از شاخصه‌های بعد اجتماعی دین اسلام است، افزود: امید است همه ما به‌عنوان یک مسلمان بتوانیم این شاخصه را در وجودمان تقویت کنیم.

    وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند توجه خاصی به بندگان خود دارد و به طرق مختلف آنها را مورد لطف قرار می‌دهد.

   امام جمعه جیرفت با مثبت قلمداد کردن اهداف دادگستری و اداره زندان در کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، خواستار کمک و مساعدت خیران و مردم مومن و روزه‌دار شهرستان جیرفت در این زمینه شد.

   رئیس دادگستری شهرستان جیرفت نیز در این مراسم اظهارکرد: هدف از برگزاری این مراسم آزادی زندانیانی است که به‌دلیل جرایم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند.

  ستایی مختاری با اشاره به جایگاه انفاق در دین اسلام گفت: انفاق بهترین معامله با خداوند و هنر مردان بزرگ است که آثار و برکات فراوانی به‌دنبال دارد.

   وی با بیان اینکه کمک خیران و مسوولان نمونه بارزی از فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه است، خواستار کمک بیشتر مردم و مسؤولان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با تشکر از دغدغه‌مندی کشاورزان پیشرو در کمک به آزادسازی زندانیان گفت : شما کشاورزان پیشرو که با هدف خیر کمک به زندانیان جرایم غیر عمد اینجا جمع شده‌اید، آنچه را که خدا به شما داده است را می‌بخشید و جشن گلریزان فرصتی برای انسان‌های مخلص است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1132283

مهمترین اخبار ایران و جهان: