نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:46

سید حسن نصرالله: روز قدس نگرانی و وحشت اسرائیل را دو چندان می‌کند

دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که روز جهانی قدس نگرانی و وحشت رژیم صهیونیستی را دوچندان می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، عصر امروز (جمعه)، سخنرانی خود در روز جهانی قدس در ضاحیه جنوبی بیروت را آغاز کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن درود و تشکر از افراد شرکت‌کننده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در ضاحیه جنوبی بیروت، سالروز شهادت محمد باقر صدر و خواهر او را تسلیت گفت و به تجاوزات رژیم صهیونیستی و مقاومت دلاورانه مردم، مقاومت و ارتش لبنان اشاره کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: «روز قدس، روز همبستگی شرافتمندان جهان با فلسطین و مردم مظلوم آن است. روز قدس، پیامی برای حمایت از ملت فلسطین است. شما تنها نیستید. همبستگی در روز جهانی قدس، پیامی به دشمن مخابره می‌کند و نگرانی و وحشت آن‌ها را دوچندان می‌کند. ما امروز با اعتماد جشن می‌گیریم و احساس امنیت، قدرت و عزت داریم؛ اما رژیم اسرائیل، دیروز، در تمام جبهه‌های خود اعلام آماده‌باش کرد و علیه کشورهای اطراف تهدیداتی توخالی مطرح کرد.»

دبیرکل حزب‌الله ادامه داد: «دشمن در تمامی جبهه‌ها اعلام آماده‌باش کرد و می‌ترسید و نگران بود؛ اما محور مقاومت در وضعی آرام قرار داشت. تحولات بزرگی، سال گذشته، در سطح جهانی و در طرح منطقه و همچنین برای ملت فلسطین رخ داد. در سطح جهانی، قدرت آمریکا تضعیف شد و دیگر این کشور همانند سال‌ها و دهه‌های گذشته قوی نبود.»


در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148583

مهمترین اخبار ایران و جهان: