نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 14:26

شناسایی 7 محله آسیب‌پذیر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری با اشاره به شناسایی هفت محله آسیب‌پذیر در استان، گفت: بعد از شناخت مشکل در این مناطق برا ارائه راه‌حل و آموزش‌ به خانواده‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهشید  سلیمانی صبح امروز در اولین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد با اشاره به شناسایی هفت محله آسیب‌پذیر در چهارمحال و بختیاری، گفت: بعد از شناخت مشکل در این مناطق برای ارائه راه‌حل و آموزش‌ به خانواده‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاثیر شناخت آسیب‌های محله‌ای و منطقه‌ای در ارائه راه‌حل‌های درست، ادامه داد: بیشترین تاثیر در اعتیاد نوجوانان و جوانان، گروه هم‌سالان و دوستان است که در این رابطه پویشی طی سه ماه گذشته تحت عنوان «والدین گرامی، آیا دوست فرزند خود را می‌شناسی؟» در همه ادارات و فضاهای مجازی و حقیقی استان منتشر شد تا تلنگری برای شناخت  والدین از دوست فرزند خود باشد.

وی بیان کرد: در سه ماهه دوم نیز پویشی تحت عنوان «والدین گرامی آیا می‌دانی فرزندت کجاست؟» طراحی شده که نه فقط از نظر جسمی بلکه از نظر روحی هم لازم است والدین بدانند فرزندشان کجاست که در پیشگیری از اعتیاد بسیار موثر است.

سلیمانی عنوان کرد: کارگاه حفاظت و پیشگیری از اعتیاد با شرکت استان‌های فارس، کهکلویه و بویراحمد، مرکزی و اراک با سرگروهی چهارمحال و بختیاری انجام و عملیاتی شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595939

مهمترین اخبار ایران و جهان: