نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 15:15

۲۳ کارخانه تعطیل در بروجرد به چرخه تولید بازگشت

فرماندار ویژه بروجرد گفت: ۲۳ کارخانه در این شهرستان با تلاش و کوشش قرارگاه پشتیبانی از تولید به چرخه تولید بازگشت و هم اکنون هیچ کارخانه‌ای در شهرستان تعطیل نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مسلم مرادی امروز در جلسه هم اندیشی آموزش عالی با مدیران استانی که در دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: در شرایطی دولت روی کار آمد که با مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف روبرو بود، و مشکلات زیادی با پشتکار و تلاش شبانه روزی رفع شد.

وی با اشاره به بازگشت ۲۳ کارخانه در بروجرد به مدار تولید، اظهار داشت: در شهرستان بروجرد محصولاتی تولید می‌شود که به آمریکا و کانادا صادر می‌شود.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه از طرح‌های اشتغالزایی دانشگاه‌ها استقبال می‌شود، گفت: به عنوان پایلوت از طرح‌های دانشگاهی برای رونق کسب کار استقبال می‌کنیم و با همدلی و همفکری مشکلات را حل و فصل خواهیم کرد.

مرادی افزود: از بددلی و بداخلاقی دوری کنیم و فضای همدلی را تقویت کنیم، افراد شایسته و توانمند باید وارد میدان شوند تا مشکلات کمتر شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌ بروجردی(ره) نیز در ادامه این جلسه گفت: باید از ظرفیت دانشگاه برای حل مسائل صنعت استفاده شود.

محمد رضا مظاهری افزود: بورسیه صنعتی در دانشگاه آیت‌الله بروجردی استارت زده شده اما متاسفانه صنایع استقبال نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: جذب دانشجویان خارجی برای سال آینده برنامه ریزی شده و از پتانسیل گردشگری برای جذب دانشجوی خارجی استفاده خواهیم کرد‌.

وی بیان کرد: جذب هیات علمی در دانشگاه آیت‌اله‌بروجردی (ره) سه سال طول می‌کشد. باید برای جذب نخبگان امکانات را فراهم کنیم، با تامین مسکن و آسان کردن جذب هیات علمی می‌توانیم نخبگان را در کشور ماندگار کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594839

مهمترین اخبار ایران و جهان: