نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 12:24

اژه ای: ناترازی های حوزه سوخت و برق قابل جبران است

رئیس قوه قضائیه با اشاره به برخی کم کاری ها در حوزه برق و سوخت، عقب ماندگی های ناشی از این موضوع را قابل جبران دانست.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، رئیس قوه قضائیه،غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه به مناسبت روز مجلس گفت: در راستای مسائل اقتصادی و فرهنگی و مسائل اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی، مسائل اساسی داریم. باید ببینیم چگونه می‌شود کار عقب مانده را جبران کرد.

وی ادامه داد: در تحقق عدالت اجتماعی مساله اساسی داریم، زمان زود می‌گذرد. امروز در مورد تولید و مصرف برق، گاز و سوخت مثل بنزین ناترازی داریم. قطعا می‌توان عقب ماندگی‌ها را جبران کرد و ارتقا بخشید. 

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به ناترازی میزان مصرف و تولید برق و گاز و سوخت گفت: باید اقداماتی صورت میگرفت که انجام نشده، ما باید دست به دست هم دهیم و این عقب ماندگی را ارتقا دهیم که بتوانیم بعضی از این مسائل را به سرعت جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به مشکلات و ضعف های داخل کشور امیدوار است، اضافه کرد: ما زمانی برای پرداختن به حاشیه ها را نداریم. 

رئیس قوه قضائیه با اشاره به شعار سال اظهار کرد: بیش از ۸ ماه از آغاز سال گذشته است، در تحقق شعار سال در خصوص کاهش تورم، حمایت از تولید و... چه اقدامی انجام داده ایم؟! در تحقق شعار سال، بنده به عنوان رئیس قوه قضاییه کار درستی انجام داده‌ام، به خودم که مراجعه می‌کنم می‌بینم از همه ظرفیت خود در حمایت از تولید استفاده نکرده‌ام.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که حل آن از توان یک قوه خارج است و مجلس و قوه قضائیه باید به هر شکلی به قوه مجریه کمک کنیم. مردم با وجود مشکلات، متدین و صبور هستند. اگر دشمن تحریم های ظالمانه را ایجاد کرده است، ما باید بر اساس آن اقدام کنیم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593383

مهمترین اخبار ایران و جهان: