نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 13:44

تفکر بسیجی فراهم آورنده مقدمات ظهور است

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین ( ع ) گفت: بسیج ساختاری است که توانست بسیاری از زمینه های ظهور را فراهم آورده و برای حل مشکلات در کنار دولت و مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) روز جمعه در همایش اقتدار بسیج در سالن قلاویزان شهر ایلام گفت: در روایت‌های متعدد داریم که پرچم ظهور از ایران بلند خواهد شد و امام خمینی (ره) با همراهی مردم ایران اسلامی زمینه‌های تحقق این امر را فراهم کردند.

وی افزود: رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران این است که این ملت با وجود بمباران‌ها و سختی‌ها مردم پای فرمایش امام و تحقق مطالبات امام ایستادند، چنانچه که در طول تاریخ بی‌بصیرتی مردم باعث شد تا حادثه کربلا اتفاق بیفتد.

 فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری گفت: بسیج ساختاری است که توانست بسیاری از زمینه‌های ظهور را فراهم آورده و همچنین در کنار دولت و مردم برای حل مشکلات است.

وی عنوان کرد: ایجاد قدرت و امنیت دو مقوله مهم در تحقق ظهور امام‌ زمان ( عج ) و دستیابی به پیشرفت است که در حوزه ایجاد قدرت و بسیج امروز جهانی شده در تمام نقاط عالم جوانه‌زده و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از ملت‌های آزادی‌خواه دنیا در دنیا بی‌نظیر است و باعث شد تا امروز از ایران به‌عنوان یکی از کشورهای دارای نفوذ در سطح دنیا یاد شود. 
 
سردار غلامی بیان کرد: ایجاد امنیت یکی دیگر از مولفه‌های ظهور است که عامل اصلی ناامنی صهیونیست‌ها هستند و امروز می‌بینیم که یک مجموعه از جبهه مقاومت چگونه طوفان الاقصی را رقم زد و می‌بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی هر روز به نابودی نزدیک شده و شکست غیرقابل‌ ترمیم را تجربه کردند و این به برکت تفکر انقلاب اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا و حاج‌قاسم است و امروز این دستاورد برای ایجاد امنیت برای ظهور امام‌زمان (عج) در حال فراهم‌آوردن است.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین ( ع ) گفت: همه ملت‌های آزاده دنیا اعم از مسیحی شیعه و سنی به تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی دل‌ بسته‌اند و امروز شاهد به ثمر نشستن ثمره مقاومت و شکوه و عظمت تفکر اسلامی در سطح دنیا هستیم.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582939

مهمترین اخبار ایران و جهان: