نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 10:30

هولوکاست واقعی| به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این وعده الهی است که ظلم باقی نمی ماند و مستضعفین پیروز می‌شوند و ما به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل هستیم.

سید وحید حسینی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز، مبنی بر حملات اخیر اسرائیل به بیمارستان غزه اظهار کرد: استکبار جهانی و صهیونیست بار دیگر چهره خود را نشان داد و منتهای پستی و رذالت خود را نیز در خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و متدین فلسطین به منصه ظهور نشاند.

وی افزود: خوشبختانه مردم و بشریت آگاه بوده و به چهره کثیف دشمنان بشریت پی برده اند و الان نه تنها در ایران بلکه در کل جهان همه آزادی خواهان و مردم جمع شدند و با مردم فلسطین همراهی و همدردی می کنند.

وی مطرح کرد: امیدواریم که این همراهی باعث زوال و نابودی اسرائیل شود و مردم فلسطین نیز به حق طبیعی حیات و زندگی خود برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: همه تشکل ها، انجمن ها، دانشجویان بین الملل، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز همراه مردم فلسطین بوده و با آنها همراهی می کنند.

حسینی اضافه کرد: اگر دانشجویان این دانشگاه در مجامع بین المللی راهی پیدا کنند قطعا در این جنگ نابرابر حضور پیدا کرده و کمک خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: این وعده الهی بوده که ظلم باقی نمی ماند و مستضعفین پیروز میشوند و ما به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل هستیم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544039

مهمترین اخبار ایران و جهان: