نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 15:33

امام جمعه موقت ساری: دانشجویان با پویایی برای ارائه راه حل مسائل کشور از یکدیگر سبقت بگیرند

امام جمعه موقت ساری گفت: دانشجویان باید برای حل تک تک مسائل کشور در پایان‌نامه‌های خود با پویایی راه حل ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد نصوری در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: آمریکا برای رژیم منحوس پهلوی سنگ تمام گذاشت و دست به هر اقدامی زد ولی در این زمینه دانشجویان ما در ۱۶ آذر به اعتراض به پا خواستند و توانستند حماسه خلق کنند که درس عبرتی برای همه دانشجویان ما باید باشد که نگاه عدالت‌خواهانه، آرمان‌خواهانه و مطالبه‌گری داشته باشند البته مراقب سوءاستفاده دشمنان باشند.

وی افزود: دانشجویان ما باید در کنار تحصیل علم به تهذیب علم بپردازند؛ یعنی علمی که همراه با معنویت باشد و جامعه را در مسیر اطاعت از ولی فقیه هدایت کنیم.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: دانشجویان باید از روحیه یاس و ناامیدی دور باشند همان‌گونه که دانشجویان در ۱۶ آذرماه آفریدند و دانشجوی ما باید این نگاه داشته باشند.

نصوری با بیان اینکه دانشجویان باید برای حل مسائل کشور برنامه داشته باشند، اضافه کرد: موضوع تک تک پایان‌نامه‌های دانشجویان باید با رویکرد مساله‌محور و حل مساله باشد و در این فضای اندیشه‌ورزی از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه روز هفتم آذرماه به نام روز  نیروی دریایی ارتش گفت: ناوچه قهرمان پیکان با پنج ناوچه رژیم بعثی برخورد کرده و آنان را از بین برد و یکی از نقاط مهمی که دشمن را از بین بردند تا امنیت را بالا ببرند نیروی دریایی ارتش است اینها جز ناگفته‌های جنگ است و ما هم تلاش دریانوردان را قدر می‌نهیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پرهیز از فساد، داشتن برنامه، پرهیز از اشرافی‌گری، مدیر و مدبر بودن، امانت‌داری، صداقت و روراستی، دوری از نگاه حزبی، استکبارستیزی، با مردم بودن، اعتقاد به جامعیت دین و ولایت مطلقه فقیه از شاخصه‌های نمایندگان مجلس به شمار می‌رود.

نصوری خاطرنشان کرد: مسوولان باید بدانند اگر غفلت‌هایی شده باید جبران شود چون همه این موارد حق‌الناس است و باید به تکالیف و مسوولیت‌ها توجه کنند.

وی گفت: افرادی که به عنوان کاندیداها قصد ورود به مجلس شورای اسلامی را دارند باید به آبروی یکدیگر توجه کنند؛ چرا که همه تلاش‌ها برای خدمت به مردم است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590339

مهمترین اخبار ایران و جهان: