نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 09:47

شرایط امسال هورسان رامسر سخت است

سرمربی هورسان رامسر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال ایران با بیان اینکه خوشحالم که عملکرد بازیکنان تغییر کرده و در زمین مثل یک تیم هستیم، گفت: شرایط امسال ما سخت است و آخرین تیم در بحث جذب بازیکن بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان، بعد از برد هفته گذشته برابر ایفا سرام اردکان، ضمن رضایت از وضعیت هورسان، اظهار کرد: خوشحالم که عملکرد بازیکنان تغییر کرده و در زمین مثل یک تیم هستیم که با وجود تحت فشار قرار گرفتن در ست پنجم به بازی برگشتیم.

وی گفت: بردن ایفا سرام با هر نتیجه‌ای برای ما کار بزرگی بود و کادرفنی و بازیکنان تیم زحمت کشیدند که ما تا اینجا برسیم و باید دست شان را طلا بگیرم.

سرمربی تیم هورسان افزود: شرایط امسال ما سخت است و آخرین تیم در بحث جذب بازیکن بودیم ولی سعی کردیم با شرایط موجود تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم و امیدوارم که هواداران عزیز توقعات را به اندازه‌ شرایط ما قرار دهند.

محمدی‌راد خاطرنشان کرد: اگر برابر ایفا سرام بازنده می‌شدیم بازهم از شکل بازی این جوانان گمنام راضی بودم.

*سفیدآبی: حمایت هواداران دلیل پیروزی ما بود

سفیدآبی بازیکن تیم هورسان‌ رامسر نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: قبل از آغاز هفته سوم می‌دانستیم که بازی خیلی سختی را برابر ایفا سرام اردکان پیش رو‌ داریم.

 محسن سفیدآبی، اظهار کرد: جا‌ دارد در ابتدا از هواداران عزیزمان که در هر پنج ست این بازی کنارمان بودند تشکر کنم که با حمایت و تشویق‌های شان باعث پیروزی ما در این رقابت شدند.

وی ادامه داد: از قبل می‌‌ دانستیم که مصاف خیلی سختی با تیم ایفا سرام اردکان داریم و در هفته‌ گذشته نیز به خوبی تمرین نمودیم.

مدافع میانی تیم هورسان رامسر در پایان افزود: برای پوئن یه پوئن این دیدار برنامه داشتیم و خداراشکر توانستیم با یک برد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562739

مهمترین اخبار ایران و جهان: