نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 11:56

کمک‌ها برای مردم غزه را اینجا واریز کنید

کمک‌های بشردوستانه کشورمان به مردم غزه توسط ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت به فلسطین اشغالی ارسال می‌شود، این ستاد پویش کمک به مردم غزه راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با تداوم حملات رژیم اشغالگر قدس به مردم بی‌دفاع غزه و وخیم شدن وضعیت آنها، ایرانیان پای کار آمدند تا با جمع‌آوری هزینه‌هایی به مردم فلسطین کمک کنند.

همه کمک‌های مردمی به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت می‌رسند و حتی هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم که شماره حساب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام کرده‌اند، هزینه‌های جمع شده را به حساب ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت واریز می‌کنند.

این کمک‌ها به صورت نقدی و کمک‌های انسان‌دوستانه به دست مردم غزه می‌رسند. حسن پلارک، فرمانده ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با اشاره به راه‌اندازی پویش کمک به مردم غزه، می‌گوید: با توجه به اینکه امکان بسته‌بندی استاندار را نداریم، از مردم می‌خواهیم که کمک‌های خود را به صورت نقدی در نظر گرفته و به حساب ستاد واریز کنند.

هم‌اکنون یک فروند کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه ایرانیان در مسیر فلسطین اشغالی است. علاقه‌مندان برای پیوستن به پویش مردمی کمک‌ به مردم بی‌دفاع غزه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت به شماره ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و شماره شبای IR۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ یا شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۵۹۷۲۰۸۳۳ نزد بانک سپه واریز کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562939

مهمترین اخبار ایران و جهان: