نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 10:01

معاون استاندار سمنان: وضع عرضه میوه و تره‌بار در سمنان مطلوب نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه وضع عرضه میوه و تره‌بار در مرکز استان مطلوب نیست، گفت: تعدد مراکز عرضه میوه و صیفی‌جات به‌منظور دسترسی آسان مردم مدنظر شهرداری سمنان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان اظهار کرد: سیستمی شدن فرآیندها به ما در تحقق امر شفافیت و مدیریت و تنظیم بازار کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: یکی از مواردی که در کنترل تورم استان سمنان مؤثر خواهد بود، بحث قیمت ملک و اجاره‌بها در این استان است که باید با یک سیاست مطلوب علاوه بر کنترل قیمت‌ها، زمینه تشویق و ترغیب به ساخت‌وساز همچنان وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: وضع عرضه میوه و تره‌بار در مرکز استان سمنان مطلوب نیست؛ تعدد مراکز عرضه میوه و صیفی‌جات به‌منظور دسترسی آسان مردم چه ازلحاظ کیفیت و کمیت در مرکز استان باید مدنظر شهرداری باشد.

صادقی بیان کرد: قیمت‌ها و کالاهای اساسی در استان سمنان باید در تمام نقاط تحت یک رویه واحد و جامع قرار داشته باشد که نظارت‌ها در این بخش در دستور کار است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539439

مهمترین اخبار ایران و جهان: