نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 12:10

اختصاص کمک هزینه کالا برگ الکترونیکی به دهک‌های شش و هفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی، کلیه خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه هستند.

حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی، کلیه خانوارهای دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول افزایش یارانه می باشند، اظهار داشت: در این طرح، یارانه کلیه خانوارهای دهک ششم و هفتم همانند دهک‌های اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان افزود: استفاده از این طرح کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه برای خرید کالابرگ است.

وی اضافه کرد: سرپرستان خانوار برای اطلاع از وضعیت دهک‌بندی خود می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه نمایند.

محمدی همچنین از تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری ویژه استان زنجان خبر داد و افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری و انجام سرمایه‌گذاری‌های هدفمند و موردنیاز استان در قالب سند آمایش و سند زنجیره‌های ارزش راهبردی اقدام به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات گردشگری نموده است.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان افزود: سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان به نشانی investinzanjan.ir  از طرح‌های سرمایه‌گذاری تهیه شده مطلع شوند.

پایان پیام/2308

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540783

مهمترین اخبار ایران و جهان: