نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 19:39

صهیونیست لحظات پایانی سقوط خود را نظاره‌گر است

مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: رژیم صهیونیست در یک تهدید بزرگ قرار گرفته است و لحظات پایانی سقوط خود را نظاره‌گر است.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام، عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سال ۱۴۰۱ دشمن قبل از شروع اغتشاشات با برنامه ریزی  دشمن جنگ ترکیبی شناختی در حال تلاش برای وارد کردن ضربه سنگین به انقلاب اسلامی ایران بود. 

وی افزود: در این جنگ با هدف گذاری روی تفکرات جوانان و نوجوانان ایرانی سعی بر نابودی انقلاب داشتند. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام یادآور شد: با جریان کرونا و آموزش سال تحصیلی در فضای مجازی راه برای آماده کردن برنامه دشمن فراهم شد. 

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی اضافه کرد: دشمن توانست با کار کردن بر روی تفکرات جوانان و نوجوانان آنان را برای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ آماده کنند. 

وی در ادامه اضافه کرد: در شهریور ماه ۱۴۰۱ با مرگ مهسا امینی، دشمن پروژه نابودی انقلاب را آغاز کرد و جوانان و نوجوانان ایرانی را به پهنه خیابان آوردند و جریان اغتشاشات اوج گرفت. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اضافه کرد: بعد از فتنه ۸۸ در جریان اغتشاشات، بسیاری از تجزیه طلب‌ها یکدست شدند و توانستند به حجاب، ارزش های دینی، کارکنان نیرو انتظامی، حمله کنند. 

وی ادامه داد: در این زمان نیز بسیاری از هنرمندان ایرانی با هیزم انداختن بر آتش دشمن به مردم کشور خود خیانت کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی اضافه کرد: در این موقع با سخنرانی مقام معظم رهبری و با روشن کردن آینده و هشدار به مسئولین نقشه دشمن با شکست مواجه شد. 

وی در ادامه اضافه کرد: سپس با دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات و روشنگری مسائل، ۹۰ درصد آنان دیگر به اغتشاشات برنگشتند. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اضافه کرد: هم اکنون در جریان حمله های پی‌در‌پی کودک کشی رژیم صهیونیست با همکاری آمریکا به مردم مظلوم غزه جنایت های آنان به همه مردم جهان ثابت شد. 

وی در ادامه اضافه کرد: هم اکنون در بسیاری از کشورهای بزرگ جهان با برگزاری اعتراضات گسترده خیابانی نفرت خود را به این کشور های جنایت کار نشان می دهند. 

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی عنوان کرد: رژیم صهیونیست نیز در یک تهدید بزرگ قرار گرفته است و در حال نابودیاست چرا که با ضربه بزرگ حماس لحظات پایانی سقوط خود را نظاره‌گر است. 

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان بیان کرد: ان شاءالله خداوند به جبهه مقاومت اقتدار و عظمت عنایت کند تا بتوانیم به زودی شاهد پیروزی آنان در جهان اسلامی باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597339

مهمترین اخبار ایران و جهان: