نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 18:16

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو با 20 فقره سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو با 20فقره سرقت و کشف خودرو سرقتی در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یداله جهان‌آرا فرمانده انتظامی شهرستان تبریز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۲۰ تبریز، در حین گشت‌زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک سارق که در حال باز کردن خودروهای پارک شده در کنار خیابان  مشکوک و آن را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در مواجهه با مستندات به بزه ارتکابی خود به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در یک عملیات جداگانه ماموران پاسگاه اسپیران در حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک خودرو بدون پلاک مشکوک و آن را توقف کردند که در بررسی بعمل آمده خودرو سرقتی بوده و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به پنج فقره سرقت اعتراف و در بازرسی از خودرو، مقداری ابزار و آلات مسروقه کشف شد.

جهان آراء ضمن اینکه هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل به مرجع قضایی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک فورا به پلیس 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598139

مهمترین اخبار ایران و جهان: