نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 16:56

بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی بردسکن قدیمی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی شهرستان بالای 30 سال قدمت دارد و اکثرا قدیمی و به صورت شیروانی احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی اکبر چراغیان درحاشیه برگزاری مانور زلزله وایمنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین مشکل آموزش و پرورش بردسکن کمبود فضاهای آموزشی و قدیمی بودن آن است.

وی اعتبارات تخصیصی به حوزه آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به رویکرد عدالت محوری دولت اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: فقط طی سه سال گذشته بالغ بر ۴۰میلیارد تومان اعتبار صرف احداث فضاهای آموزشی جدید وبازسازی کامل ۸ واحد آموزشی در مدارس قدیمی شده است .

 وی با اعلام اینکه درحال حاضر ۳۰ در صد دیگر مدارس بردسکن دارای قدمت بالایی هستند ونیاز است تخریب وبازسازی مجدد شود افزود: امیداست اعتبارات قابل توجه ای در بحث تخریب و بازسازی فضاهای آموزشی به شهرستان تخصیص پیدا کند ومی طلبد در کنار اعتبارات دولتی خیرین هم همچون قبل کماکان آموزش وپرورش را یاری دهند.

گفتنی است شهرستان بردسکن ۱۷ هزار دانش آموز و۲۰۰۰ فرهنگی دارد که در۲۰۵ مدرسه این شهرستان مشغول به تحصیل و تدریس می باشند. پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588739

مهمترین اخبار ایران و جهان: