نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 09:02

۲۴هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان‌غربی به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجا‌ن‌غربی گفت: بیش از ۲۴هزار هکتار از اراضی ملی استان در راستای طرح نهضت ملی مسکن توسط منابع طبیعی به اداره‌کل شهرسازی تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: بیش از ۲۴ هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

وی افزود: این آمار در کل کشور ۵۰ هزار هکتار بوده که این آمار نشان از عملکرد درخشان راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بخش است.

 حمز‌ه‌لو تصریح کرد: این اراضی طی ۲ سال گذشته شناسایی گردیده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی ادامه داد: اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تهیه بانک اطلاعاتی از املاک و مستغلات تحت تملک اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی از دیگر امورات مورد توجه است و این اطلاعات باید تهیه شده و به روزرسانی گردد تا مشکلی در روند اجرای امورات وجود نداشته باشد.

حمزه‌لو بیان کرد: ارتباط موثر اداره کل راه و شهرسازی با دستگاه‌های نظارتی و قضایی موجب پیشرفت طرح های عمرانی شده و در این بین نقش و جایگاه ویژه کارکنان راه و شهرسازی بیش از پیش نمایان است.

وی اضافه کرد: حمایت قضایی و حقوقی از انجام پروژه های عمرانی جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی و عدم توقف یا کاهش سرعت انجام پروژه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حال انجام است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589183

مهمترین اخبار ایران و جهان: