نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 20:05

دستگیری باند سارقان تجهیزات بیمارستانی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سارقان به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان های تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.  

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهمان به واحدهای گشتی ارائه و ماموران روز گذشته در حال گشت زنی در داخل بیمارستان متهمان را در حال تردد در یکی از بخش های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی 3 نفر از سارقان را دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و بازجویی از آنها موقعیت مخفیگاه مالخران مشخص شد و ماموران کلانتری در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری دو مالخر شدند که در بررسی مخفیگاه آنها لوازم پزشکی اعم از کپسول اکسیژن، دستگاه های پزشکی و ... به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.  

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هر 5 متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته معترف و اظهار کردند تا کنون مرتکب 15 فقره سرقت مشابه شده اند. 

سرهنگ قاسم پور با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538039

مهمترین اخبار ایران و جهان: