نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 10:05

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی_ ورزشی در « چوار »

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان چوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی_ ورزشی برگزار شده است.

علی عبداللهی رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان چوار، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای توسعه ورزش های همگانی و تشویق و ترغیب مردم خصوصا جوانان به فعالیت های ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی_ ورزشی توسط این هیات در شهرستان چوار برگزار شده است. 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه های  هیات ورزش های همگانی شهرستان چوار جهت نشاط آفرینی و افزایش روحیه خدمت کارمندان دستگاه های اجرایی، برگزاری برنامه صبحگاهی کارکنان ادارات با عنوان سه شنبه ها با ورزش است، که به صورت هفتگی اجرا خواهد شد. 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان چوار ادامه داد: جلسات هفتگی جهت برگزاری و هماهنگی های بیشتر برای اجرای مراسمات فرهنگی_ ورزشی، مسابقه دارت بین کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و پتروشیمی و پالایشگاه گاز شهرستان چوار، مسابقه دارت و طناب کشی بین بانوان محله بهمن آباد به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، برنامه پیاده روی کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی از داخل شهر چوار به سمت مزار شهدای گمنام در قالب طرح قدم به قدم با شهدا از جمله برنامه های اجرا شده توسط هیات ورزش های همگانی در شهرستان چوار است. 


عبدالهی با اشاره به اینکه این هیات علاوه بر برگزاری برنامه های ورزشی در برپایی برنامه های فرهنگی نیز حضور فعال داشته است،گفت: برگزاری مراسمات فرهنگی در ایام ولات، شهادت و عیدهای مذهبی همچون عید غدیر، قربان و فطر و برگزاری مسابقات و اهدای جوایز در این مراسمات  و همچنین حضور فعال در برگزاری همایش بزرگ اربعین از دیگر اقدامات این هیات از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است. 

این مقام مسئول گفت: از مهم‌ترین برنامه ها در مهرماه سال جاری نیز می توان به برگزاری جشن بادبادک‌ها برای کودکان شهرستان چوار در زمین فوتبال شهدای ۶۵ به مناسبت هفته تربیت بدنی و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به همین مناسبت اجرا شد، اشاره کرد. 


رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان چوار تصریح کرد: تمام سعی خود را در جهت افزایش سواد ورزشی در شهرستان چوار به کار برده اما این هیات نیازمند یاری بیشتر مسئولین است. 

عبدالهی گفت: حمایت های نماینده ولی فقیه در شهرستان و همچنین فرماندار شهرستان چوار برای کارکنان هیات ورزش های همگانی این شهرستان دلگرم کننده و در بسیاری از موارد راهگشای حل مشکلات بوده است.
  
وی گفت: از هیات همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان انتظارداریم بیشتر به توسعه ورزش در شهرستان چوار توجه کنند زیرا در اجرای بیشتر برنامه های یاد شده هیچگونه اعتباری در اختیار این هیات قرار داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اواخر اردیبهشت ماه سال جاری نیز جشنواره طلایه داران شکوه ایران زمین با هدف شور و نشاط در بین مردم شهرستان چوار برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560283

مهمترین اخبار ایران و جهان: