نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 14:49

ثبت‌نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: فرآیند ثبت‌نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۳ آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، محمد سبحان حسنی رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: فرآیند ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه آغاز و تا ۳ آبان ماه ادامه دارد.  

وی افزود: داوطلبان می‌توانند به صورت غیر حضوری در فرصت مقرر به تارنمای پنجره واحد وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir مراجعه و فرآیند ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.  

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: در این مرحله تنها داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام برای آن‌ها کد رهگیری ارسال شده مجاز به ثبت نام قطعی هستند. 

وی اضافه کرد: داوطلبان باید توجه داشته باشند که فرآیند ثبت‌نام الکترونیک ۳۰ الی ۴۵ دقیقه است و امکان ورود مجدد به سامانه وجود ندارد و در صورت عدم بارگزاری هر کدام از موارد درخواستی به منزله عدم ثبت‌نام درنظر گرفته می‌شود و حق شرکت در رقابت انتخاباتی را نخواهند داشت. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، انتخابات هفتمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542439

مهمترین اخبار ایران و جهان: