نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 23:22

۵ پروژه ورزشی در خراسان‌شمالی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی از برگزاری بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد.

شاکری، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بجنورد اظهارکرد: بیش از ۲۷۵ برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح ۵ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها با همکاری هیات‌های ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان، ادارات تابعه و همکاری سایر نهادها و دستگاه‌ها برای ایجاد نشاط و شادابی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی افزود: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با مسئولین ارشد استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، همایش علمی ورزشی، جشنواره سن طلایی‌ها مسابقات ویژه زندانیان، نشست خبری، حضور در برنامه زنده صدا و سیما، تجلیل از قهرمانان، بازنشستگان، روسا و نوابین هیات ورزشی و کارکنان شاغل، همچنین برگزاری همایش و پیاده روی، همایش دوچرخه سواری، مسابقات  در رشته های مختلف ورزشی استانی و چند جانبه، برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، مسابقات بومی و محلی، رایگان بودن اماکن ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

️شاکری تصریح کرد: به همین مناسبت در این هفته سالن چند منظوره روستای حسن آباد اسفراین، سالن رزمی شیروان، چمن مصنوعی روستای یکه صعود و چمن مصنوعی مانه و سملقان و زمین خاکی شهرستان بجنورد افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541639

مهمترین اخبار ایران و جهان: