نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 13:25

آمریکایی‌ها بیایند، جبهه مقاومت در کنار فلسطین وارد عمل می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: میدان‌های مقاومت اسلامی در همه منطقه، حلقه‌های بهم پیوسته‌ای هستند و درصورت ورود مستقیم نیروهای آمریکایی در جنگ با فلسطین، جبهه مقاومت وارد عمل می‌شود.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نظام آفرینش مبتنی بر قانونمندی دقیق حاکم بر جهان است و سنت الهی نامیده می‌شود که یکی از این سنت ها نابودی ظالمان و‌تقاص حق مظلومان است.

وی با بیان اینکه کیفر ظالمان در همه ابعاد فردی، اجتماعی، خانوادگی، محلی و بین المللی، حتمی و تخلف ناپذیر است، عنوان کرد: رژیم غاصب با یک هویت جعلی، ۷۵ سال ظلم اشکار دارد؛ مردم فلسطین را میکشند و‌ اواره می‌کنند.

کعبی ظلم رژیم صهیونسیتی را به دو دوره قبل انقلاب اسلامی و بعد از آن تقسیم کرده وگفت: آزادی فلسطین از ابتدا جزء ارمان های اصیل انقلاب بود و ایران همواره پشتیبان مقاومت مردم فلسطین بود؛ جنبش‌های مقاومت با الهام و الگوگیری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روح تازه‌ای در آنها دمیده شد و امیدوار شدند.

وی درباره عملیات طوفان الاقصی، بیان کرد: این عملیات سراغاز  زنجیره پیروزی‌های مظلومان فلسطین برای پایان ۷۵ سال ظلم و جنایت وتبهکاری و اشغال گری رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به شکل گیری تحولات بزرگ جهانی در مسیر ظهور خورشید ولایت، عنوان کرد: این عملیات نقطه عطفی برای  تحولات بزرگ تاریخی شد و‌ما باید منتظر عملیاتی بزرگتر از عملیات طوفان الاقصی باشیم.

وی با تاکید بر آنکه وقت تقاص رسیده، گفت: این زلزله ویرانگر ناشی از دفاع مشروع مردم دربرابر ظلم و جنایات نامحدود رژیم است و روز پیروزی مظلومان بر ظالمان به شمار می‌رود‌.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دقیق بودن بیانات رهبر انقلاب، عنوان کرد: این عملیات زلزله ویرانگری است که شکافهای ریشه‌داری دارد و سازه‌های حاکمیتی را به گونه‌ای ویران کرده که قابل جبران نیست؛ این گام اول و ضربه اول بود مانند عملیات بستان در دفاع مقدس که تحت عنوان عملیات طریق القدس بود و منجر به عملیات فتح المبین و سپس آزادی خرمشهر شد.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رژیم صهیونسیتی ناچار به آتش بس خواهد بود اما باید منتظر ضربات بعدی باشد و در ۵ تا ۱۰ سال آینده آنقدر ادامه پیدا میکند که منجر به زوال رژیم می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که رژیم می‌خواهد با مظلوم‌نمایی، جای مظلوم و ظالم را عوض کند، اظهار کرد: الان نوبت تقاص جنایات ۷۵ ساله رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی افزود: این عملیات از لحاظ طراحی، مهندسی، تسلیحات، برنامه ریزی، آموزشی، رزمایش و حضور در عملیات صددرصد فلسطینی است و بیش از هزار فلسطینی شهادت طلب وارد سرزمین‌های اشغالی شدند و اسرای زیادی را گرفتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نسبت دادن عملیات به ایران یا حزب الله به منظور ضعیف نشان دادن مقاومت فلسطین است، گفت: رژیم می‌خواهد بر تحقیر تاریخی خود سرپوش بگذارند و به صهیونیست‌های شهرک نشین روحیه بدهد و بگوید فلسطینی به تنهایی حریف ما نمی‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ضربه خیره کننده فلسطینی‌ها به رژیم صهیونسیتی در ۷۵ سال بی سابقه است، عنوان کرد: البته ایران اسلامی، حزب الله، مقاومت اسلامی در منطقه و امت اسلام پشتیبان مقاومت فلسطین است.

کعبی بیان کرد: مقاومت اسلامی یک راهبرد بنیادین به نام وحدت ساحات یا همپوشانی میدان‌ها دارد و میدان مقاومت اسلامی در همه منطقه یکی است و این حلقه‌های بهم پیوسته‌ای درصورت لزوم، وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: اگر آمریکا تهدید می‌کند که ناوگانش را وارد منطقه کند، حق مسلم جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است که درحمایت از مقاومت فلسطین وارد عمل شود؛ کما اینکه حزب الله در مزارع شبعا وحشت به دل رژیم صهیونسیتی انداخته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534983

مهمترین اخبار ایران و جهان: